2011年2月25日星期五

Say ''Hi'' to me @.@''


如果有一天你看到我匆匆忙忙地走过,

能的话请叫住我。
很多时候我可能会没注意到你。
因为有时脑子在想着东西,
有时很专注的想着接下来要做的事情。
想着想着,周遭的东西全忽略了。

这种性格很不好。
有时太专注做事情。
周围许多事物都会忽略了。
有些可能会错过我们爱的人,
或者爱我们的人。

你的打招呼能提醒我:
放慢脚步吧,欣赏一下四周围的风景。
___________________________________________________________

If u see me but I do not see you, please greet to me~
Sometimes when i am walking, my mind is just too focus on the next step that I gonna to do.
Due to that reason, I alway do not realize the people surrounding me.

This kind of personality is bad.
Sometimes we too focus on what we are doing,
we might forgot or miss the people who we love and 
the people who love us.

Your greeting may stop me and let my mind have a break.

4 条评论:

snowei 说...

如果看到我没戴眼镜在你身旁走过,也要记得叫我,应为很多时候我看不清楚,活在自己的世界当中。

NYPstyle 说...

你一路来都很自我的,很累看到你,哈哈哈哈~

snowei 说...

谢谢你告诉我,我会尝试改变。
这样我也算是很自私咯。

NYPstyle 说...

慢慢学吧~ haha