2011年3月3日星期四

什么是Team Work?

What is team work?

一个团队,就是又几个人组成。
一个团队的组成基本上是有目的或任务要完成。
让我们来举个例子:
我要减肥(其实我很瘦的,这只是例子)

A team is normally formed by few people.
A team normally has a target or goal.
Let's take an example:
I am keep fit ( I am very thin actually, this just an example)

让我们把人体分成六份。
Let's separate human into 6 parts.

脑:大伙了动起来吧,救救我们的身体。
Brain: Hey guys, let's move out!!! Keep fit keep fit!


嘴:你没看到我在努力动着吗?
Mouth: U didn't see I never stop my mouth?

右手:我是最勤劳的,可是我对减肥没帮助啊。。
Right hand: I work so hard in everything, but I can't contribute to keep fit.

左手:我怕脏......
Left hand: i don't like sweat......


左脚:走啊、跑啊、冲啊、奔放吧~~青春!
Left Leg: Let's go walk, run and go go go!

右脚:ZZZzzzzz......
Right Leg: ZZZZzzzzzzz......

这就是Team Work啦~~~ =)
In conclusion, This is Team Work~~ =)


5 条评论:

snowei 说...

哈哈哈,比喻得好!
第一个图片很有蜡笔小新的味道。

NYPstyle 说...

是在怀念他的味道~

snowei 说...

现在还有出蜡笔小新的漫画吗?我也是很久没看漫画了。

NYPstyle 说...

不懂~

ailee 说...

haha